Westernsadel

Gjort alla läxorna till imon, eller jag hinner in franskan och den är typ viktigast :S. Jag måste träna mer på den då vi har "prov" på den imorgon.. Idag red jag Valle en liten stund. Pappa ska köpa en westernsadel av de som har stallet och vi provade den idag. Satt jättebra, red med den en stund och det gick med bra, Valle taskade på, något movilligt så han inte ville vara själv så han kollade efter Aspen hela tiden -.-. Skrittade och travade lite på vägen upp i skogen. Btw, har valt låt. Blev den jag inte skulle ta , Heavy Metal Lover. Håller på att memorera hur jag ska spela och har skrivit noterna med, ingen fattar nog men jag gör så det är huvudsaken haha ;).




Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att nån kunde ha den :)

2012-09-14 @ 08:58:40
URL: http://linaoshandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0