Elin Malmgren - Presentation




Åstratorps Mowitz

Hejsan, jag är Elin och fyller 15 år i höst. Jag bor i Vetlanda med min bror, mamma och pappa.
Jag började rida när jag var sju år och har då ridit i 8 år, började och är fortfranade kvar på Vetlanda Ridskola.
Rider lektion med min kära torsdags grupp samt hopptränar en gång i veckan. När jag har tid över åker jag ut till Alseda där min kompis Elsa Axelsson har två new forest ponnyer som inte alltid har tid att rida dem.
De heter Sörbys Saturnus som är en valack på 14 år och är till salu! Den andra ponnyn är en newforest hingst som heter Åstratorps Mowitz, 19 år och tävlar på elitnivå i dressyr med Elsa.
Utanför stallet går jag på mogärdeskolan och kämpar med plugget! Jag gillar musik, att umgås med mina vänner och hitta på knasigheter. Jag har spelat fotboll men slutade pga hade ingen tid, annars gillar jag nästan alla lagsporter. Så nu tror jag att jag fick med det ni behöver veta om mig och säkert lite till.



Highlanders Grey Boy även kallad Grålle vet vi inte så mycket om just nu men det kommer info om honom senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0