Tisdaaaaaaag

God morgon alla!
Tisdag och skolan serverar fisksoppa.. seriöst, fisksoppa? Vem gillar fisksoppa?
Det är som när man har 'önskevecka' då en skola får rösta fram en matsedel. Det är
ju bara mygel, ingen väljer fisksoppa av eleverna så blir det fisksoppa iallfall.
Skolorna klagar på att vi är för slöa och inte har någon energie, och kanske är det på grund av
att vi inte äter något, men så finns det ju skolmat.. om man nu kan kalla det mat..
 
Så idag åker jag och Emelie, precis som alla andra kommer göra idag, ut och äter god och redig mat
istället! (Y)
 



Kommentarer
Postat av: Emelie Fredriksson -JUMPLEAGUE

Hahaha, för donken är nog riktig mat, men allt slår ju fisksoppan så! ;) btw, jag är väl inte så knäpp? ;)<3

Svar: Hahah jo en aning faktiskt, meen jag får väll leva med det helt enkelt och jag kan faktiskt erkänna att jag gillar det lite.. plus e k gör det med :DDDDDDDDDDD<3
Aleksandra Danielsson

2012-09-04 @ 17:42:53
URL: http://jumpleague.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0