Ridning i regnet


Elin och jag ska ha lite film kväll nu :) Vi ska se LOL äntligen!

Idag red vi ut, jag red Batman först och han var ganska loj, sedan bytte vi hästar och jag red Aspen och Elin Valle.
Vi red ut en längre runda i skogen med mycket galopp. Aspen tog värsta tigersprången över vattenpölarna :D
Jag galopperade igenom vattenpölarna som var långa, var så kul! Aspen var stark och på och när Elin red innan så hande han rest sig typ 2 dm från marken för att han ville springa. Men blev inget sådant sedan tror jag. På hemvägen bockade han på några gånger. Bara kul! "Hoppade" över en gren, Aspen var jätterädd för den men efter några gånger med skritt över den så skuttade vi över den utan problem men något misstänksamt.

Elin får själv skriva om när hon red Aspen och Valle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0