Jobbig ponny

Snabb bloggning nu..

Igår fick jag inte datan av min syrra så jag kunde inte blogga då. Vi löshoppade dem lite för det hade torkat till i paddocken (gräs). Valle var lite seg och hoppa 60 cm, Aspen tyckte det var superkul och hoppade 90 cm sista hoppet.

Idag red vi ut en runda och Aspen var helt omöjlig, han var fjantig och vägrade gå i vattenpölarna, backade nästan ner i ett dike för han vägrade gå igenom vattnet och det gick inte att komma förbi annars. Så vi vände hemåt och jag skrittade runt på banan och han sköt ut vänster bog as mycket!! Tryckte in den och han tjafsade emot men gav sig lite på slutet och då gick vi in i stallet :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0