Igår och Idag



Igår red longerade jag Aspen, gick bra. Sedan hoppade jag upp och red runt lite, sedan var jag tvungen
att testa en sak så jag red in i stallet och hämtade grimman. Sedan red jag i bara grimman, gick super.
I början gick han i from med den men han kom på att han var rätt så fri så han slutade arbeta efter ett tag.
Jag red lite grann och sedan tog vi in dem.

Idag red jag med hacket, tycker han går så fint på det. Red lite på banan med Emelie som red på Batman.
Sedan red vi ut i skogen och då red jag "western". Aspen var kanonfin, så mjuk. Bockade inget på hacket,
galopperade bara på. Batman bockade till med Emelie i galoppen några gånger, hehe. Vi tänkte hoppa lite
i skogen, typ mini hinder. Emelie ska rida lite grann på Batman då tänkte hon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0