Hoppträning

Igår hopptränade jag fast vi hade Olympic Day först. Så jag ledde lilla Svea i ridhuset och sedan åkte vi till Sapa Arena och hade ponnyridning där. Gick bra och Svea bråkade inte så mycket när vi lastade, puh.


Sedan var det dags för hoppträning. Så vi lastade och åkte in till ridhuset, jag hoppade med två stora hästar så jag hoppade först. Efter uppvärmningen skulle vi hoppa över bockar på volt. Men jag hoppade bara två av fyra och först blev han rädd för Sofia som stog bredvid hindret men sen hoppade han jätte fint. Hoppade i båda varven. Efter det hoppade vi studs. Först stannade han och vi skrittade igenom, sedan travade och sen galopp. Han hoppade så bra i genom och sedan la hon upp räcket i slutet av serien. Gick bra och sist oxern i mitten av serien. Blev lite fel i studset och kom konstigt i genom men gjorde inget. Sen räckte det för honom. Hoppas han går lika bra nästa gång! :D

Har ingen film :( Eller jo på mobilen men det går ju inte att ladda in :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0