Aspen 28/9

Idag provade jag att rida med Emelies pelham, jag hade två tyglar och red nästan bara på övre ringen och hade halvlånga tyglar. Kramade bara lite lätt och han gick så fint så. Red Valle en stund på 3-delat, så fin och känslig. Han gick i form hela tiden när man väl kom åt honom. Hästarna gick jättebra, red inte så länge och ska rida lite dressyr på banan om det inte regnar igen, den var torr idag :) Då blir det ett hårpass och med det 2-delade igen ;)

När jag skrittade av honom ville han vända hemåt men jag evisade och han hoppade ner i ett dike, tröga ponny men jag gick ut som segrare i kampen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0