5 erkännande/saker ni inte visst om mig - Elin

Här kommer 5 erkännande/ saker ni inte visste om mig!
 
 
•Om jag går upp tidigt på morgonen och duschar svimmar jag. Gjorde det 6 gånger i 8:an.
 
•Jag har svårt att hålla mina egna hemligheter, blir frustrerad att jag inte kan prata om dem med någon, alltså har jag ingen egen hemlis som det är bara jag som vet.
 
•Jag måste alltid planera. Från att ha en grillkväll med kompisar till att gå upp på morgonen och göra frukost.
 
•Min största rädsla är "The grudge". Kollade på 2:an när jag var 10 år och den har följt mig från dess. Hatar mörker och är alltid rädd att the grudge eller något annat "spöke" ska hemsöka mig och döda mig.
 
•För 1 år sen hade jag en jättecrush på Nicholai Hollesen.. Haha som tur tog även den slut som många andra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0