Oh, shit..



Inte bloggat på 2 dagar typ :O Inte bra! Men varken jag eller Elin har någon särskild blogglust.

Igår, red ut med Emelie och Lina. Aspen var craaaaaaaaazy för han hade vilat dagen innan pga spöregn när jag var klar med Valle som för övrigt var jättefin :) Hade en bra form och jag red med det 3 delade.

Idag, galopp, galopp och mera galopp! Han tyckte det var kul och drog iväg lite några gånger. Ett par bocksprång laddade han med. Hoppade vatten pölar och ett naturhinder i skogen, det tyckte han var kul. Var pigg och vaken, formen var super! Gjorde skänkelvikningar över vägen och dom funkade awesome :D Nöjd med idag, imorgon trim på banan om den är torr nog. Annars ut i skogen och galoppträna.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ska hoppa på banan (: Du kanske vill va med ? :)

2012-10-01 @ 22:31:50
URL: http://linaoshandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0