Möte

Idag fick Aspen stå och såklart har han ett sår framför ögat. Inget djupt men ändå inte bra, måste kolla vart han skadar sig någonstans i hagen. Tvättade det och lade på helosan, innan dess var jag i stallet då vi hade US möte och fotografering. Gick bra, jag plåtades ihop med Svea och sedan tog vi gruppfoton. Ni ska få se dem när Thezzan har gett mig dom.

Igår så red jag Aspen i början men Emelie och jag bytte hästar och Aspen gick bra med Emelie med. Red honom på hackamoret och det verkar som han trivs bättre på det än bett.. Valles sadel ligger inte bra då han inte har muskler i ryggen. Så jag tog av Aspen sadlen efter en stund barbacka (funkade inte), han gick genast bättre men inte rikigt då Emelie har låtit honom vinna när han har stretat i mot henne. Provade Valle sadel på Aspen och det funkade så dem ska byta sadel för ett tag nu så ska vi se om Valle blir bättre.

Det suger att jag inte kan publicera bilder, önskar jag hade en systemkamera.. Vi får även se hur det går med bloggen, den kommer förmodligen läggas ner och jag bloggar nog på en egen blogg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0