Vallis

Tog inga bilder idag så ni får klara er utan idag ;)
Emme tog in honom gjorde honom fin och så, sen så red Emme till ridbanan och red fram.
Jag hjälpte lite grann men han var rätt stel och stum i munnen, så formen
kom och gick lite grann. Sedan blev Emme trött och då red jag, han var lika stum men i galoppen
gick han riktigt fint sen. Och jag gjorde galoppombyten, skänkelvikning och öppna. Det gick
jättebra så :). Vi provade flugtäcket och det satt perfekt, sen fick han ha det. Han fick gå in sin
box en liten stund och så klart rullade han sig, suck ;). Så han var helt spånig sen haha.
Vi släppte ut honom och klappade på Batman. Batman är en åsna för er som inte vet. Han är
rätt gullih faktiskt. Jag matade han med lite nudlar och sprang utanför staket och då travade han eller
galopperade efter. Jag smörjade även min sadel och magplatta, jag ska fixa tränset, förbyglen och
hackamooret imorgon och Emelie ska hoppa så jag måste komma på en bana hehe ;)

Ajja, det räcker för tillfället jag bloggar mera sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0