Uteritt med Thezzan

I kväll red jag med Thezzan. Vi red ut en lång runda med massa fart! Eftersom jag hade glömt
min handskar hemma brydde jag mig inte så mycket om att han gick i form eftersom han
ofta blir stark och det sliter igenom min hud. Sacke var pigg och glad, mycket frammåt
och när vi galopperade stack båda hästarna och Gullet var pigg och sparkade bakut några gånger.
.
.
.
Och faktiskt första gången i mitt liv blev jag sparkad. Haha vi galopperade och när vi skullle
bryta av till trav, kom Gullet in i trav före mig och Sacke och jag kom lite nära innan vi saktade
av för att han var lite stark. Gullet sparkade bakut och träffade mig under knät. Som tur var så har
hon inga bakskor, annars hade nog benet gått av! Det gjorde såklart ont och det gör det fortfarande
men jag kan gå på benet utan att halta så det är ju posetivt. Men jag kommer få ett fett fult blåmärke
imon.
Sacke ♥



Kommentarer
Postat av: Vendela

Fina är ni <3

2012-08-14 @ 01:03:07
URL: http://sweethorsee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0