Uteritt

Inte haft möjlighet att blogga tidigare idag då vi var på 6 års kalas. Sedan var det direkt till
hästarna. Aspen super pigg när vi red iväg, jag såg 2 rådjur som hoppade in i skogen och rumpan på
en hare. Vi travade en bit och Aspen ökade och ökade tills han slog över i galopp, sedan lugnade han sig
när vi hade saktat av. Vi galopperade och han bockade, men jag känner när han ska bocka så jag hejdar
honom rätt snabbt så han inte bockar av mig, hehe ;). När det blev dags för andra galoppen så
gick han så himla fint men tydligen laddade han upp, för rätt som var så sparkade han bakut, inte lite heller.
Han bockade lite men inte farligt, sedan på hemvägen mötte vi tre rådjur till och hästarna var piggelin till dom
fattade att vi skrittade av dem och då lunkade de snällt på. Men det var riktigt roligt, och i morgon ska
vi prova att rida barbacka :D


Inte idag ;)



Kommentarer
Postat av: Becka

En liten fråga bara, Aleksandra hur lång är du? :)

Svar: Jag var 147,5 senast jag mättes :)
Aleksandra Danielsson

2012-08-25 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0