Uppe tidigt

Har varit hos Valle och kollat, hämtade ridsaker och lämnade hans nya grimma och
grimskaft. Emelie har många grimmor och några grimmskaft och jag har en grimma
och inget grimmskaft för det blev stulet, haha! Så det ser kul ut om man jämnför.
Glömde berätta att jag tappade min himalaya sten så den gick av :'( Men jag fick binda ihop
den lite och då gick den att hänga upp :/. Ser fult ut.. Men, men that's life!
Jag måste köpa ett brunt grimskaft på Charlies idag eller imorgon, beställa en grimma från
Hööks + grimmskaft. Sen ska ju Emelie och jag till Ullared med Vendela på måndag, har aldrig
vatt där men vi ska köpa täcken tror vi och ridbyxor och kanske lädergrimmor om vi
hittar några fina. Jag ska ha några grimmor till, hehe. Hur ju som sagt typ inga. Har hoppträning
i eftermiddag efter jag ridit på ridskolan, kommer bilder och film på det och ni får en banskiss ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0