Ullared

Åkte ju til Ullared idag, sov typ hela vägen upp och ner. Jag köpte en hel del till Aspen
och lite till mig och 2 ohästiga saker. Här är en lista på sakerna jag köpte.

x Union Jack filt (äntligen :D)
x Iphone skal (så jag har ett när jag får den om ni undrar)
x En brun väst med luva
x En gosig rosa kofta
x Tävlingstrumor 2-pack
x En hårborste till man och svans (till hästen) 
x Svettskrapa
x Bruna ridhandskar
x Rosa regntäcke
x En lädergrimma
x En rosa grimma
x Paddar
x Bruna benlindor fleece 4-pack
x Jättekasse hehe ;)

Detta köpte jag :D Allt utom den rosa grimman passade, fast jag har inte provat lindorna än. Jag kanske
gör det imon om inte det är dåligt väder. Bilder kommer sen ;) Kommer ett inlägg från dagens ridpass lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0