Trött, tröttare, tröttast

Idag hade vi idrott näst sista lektionen. Trodde att vi skulle få en mjuk start typ
köra brännbolll, fotboll eller något sånt. Nepp, i stället skickar han ut oss för att springa
runda på 5 kilometer! Inget roligt alls kan jag ju säga! Efter att inte ha tränat eller
sprungit på hela sommaren fick jag andnöd efter knappt 100 meter.
HAHA, tur hade jag Amanda som fick mig att lyfta på fötterna. Men sen är det ju ganska
jobbigt och svvårt att ha andnöd och prata med Amandaa samtidigt, det funkar liksom ingen bra
kan jag ju berätta ;)
Även att mina ben är som tjocka och fula spagettis är jag taggad till terminens första ridlektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0