Tisdag=stallvärdinnadag

Nyss kommit ut från duschen efter ännu en lång dag i stallet!
Mycket slit och jobb, hade dock riktigt roligt! Har ridit Molly och Netty, mockat hela stallet,
sopat och betat Shandy. Vid 8 började jag ge hästarna sin kvällsmat men eftersom Sofia inte hunnit
fylla några höpåsar körde jag och Julia in med käran som var mer än proppfull! Välte ett antal gånger ;)
Sen på vägen hem hade Julia ingen skjuts så vi skulle gå hem tillsammans, Vi gick 50 meter sen orkade vi
inte. Eftersom jag inte får skjutsa någon på min packethållare fick hon sätta sig på styret HAHA!
Otroligtnog gick det faktiskt bra, haha vi kom iallafall hem hela!
Sitting on the cykel and singing, PINNEN PÅ, PINNEN PÅ! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0