Skolstart

Hatar hatar hatar! Idag tog det emot ordentligt när jag skulle upp vid 7. Jag hörde inte ens
väckar klockan så mamma var tvungen att springa ner och väcka mig. På komunens hemsida
kan man se sitt schema för 9:an. Men det brukar nästan aldrig stämma. Så som det ser ut nu
på måndag har vi Klasstid klockan halv 9 sen har vi 2.5 timmas hål.. och sedan lektioner till halv 4.
Ingen sovmorgon men vi slutar klockan 2 på fredag vilket är tummen upp!
Nu måste jag dra och jag ska hinna med att cykla med Matilda.
Känns ingen vidare det här asså..
Ikväll är jag stallvärdinna och hjälper till i stallet från 4 till 8 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0