Ridskor

Innan använde jag dessa ridskorna från Mountihorse som var jätte bra, tålde mycket stryk och bra
att ha i stallet när klumpiga hästar råkar kliva på ens tår. Det negativa är att dem är ganska klumpiga
av sig och på vintern fryser man fötterna av sig! Stålhettan kyler ner ganska bra osv!
Hade dem i svart.
När jag hade växt ut ridskorna från Mountainhorse beställde då hem domma ridskorna från tretorn och är jätte nöjd! Dom är jätte sköna och varma
på vinterna och helt okej på sommarn! De bästa är att det är snöre så på vintern kan jag knö i
massa strumpr utan att det blir allt för trångt! En stor hiss från mig!
Det enda negativa är att chapsen som man kan köpa till skorna är riktigt fula.
Ser ut som plast tillsammans med skorna.. ush.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0