Ridskolehästarna rids igång..

.. efter ett långt sommarlov. Efter en förjävlig och stressig morgon kom jag till stallet
och skulle rida, Annelie hade skrivit upp vilka hästar vi skulle ridda och jag fick Fabian,
Unika och cenzor som bara skulle skrittas och travas lite lätt.
Jag började med Fabian som var jätte fin, en aning seg men kom fram mer i slutet.
Sen red jag Unika , en Haflinger som är frammåt, springig och stark. I slutet av ridpasset blev hon
istället seg. Hon var ju trevlig annars, lite svårt i galoppen då hon inte kunde korta något utan hade
jobbigt att bara halla igång över huvud taget. :)
Sist red jag Cenzor, en stor svart häst. Han har tidigare varit skadad och ska få en lugn igång sättning, så
jag red ut med Julia då vi bara skrittade och travade. Kul var det men Cenzor var riktigt slö!
Haha båda ser ut som Kineser! goodgood!
Bilderna  tagna av Emelie Danielsson :)

Kommentarer
Postat av: Anna Persson

Finfin blogg , Så fina hästar :D älskar dom två i början :D

2012-08-10 @ 11:39:05
URL: http://annasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0