Ridningen

Idag red jag på banan, jag gjorde inget speciellt utan lät han vänja sig vid banan. Var lite skeptisk
men sedan var det inga problem. Red i alla gångarter och gjorde övergångar. Han ville gena i hörnen
och gå innanför spåret så jobbade med det och lite med galoppfattningarna. De går jättebra i höger varv
när jag förbereder honom men inte i vänster så det ska vi jobba med. Vi ska även vänja in honom
vid boxen. Han blir orolig i boxen för han tror han är själv, men är han i gången så är han helt lugn.

Imon ska jag göra lite galopparbete med Aspen, sen vet jag inte riktigt haha ;) Men på onsdag
ska jag och Emelie hoppa med pållarna, inget avancerat men något hinder i alla fall.

Men vi hörs imon, nu har jag min sista dag i frihet !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0