Provridningen

Det gick super bra men jag flög av när vi hoppade för jag var inte med på att han skulle stanna.
Igga det i filmen, haha ! :) Han var fin och känslig och han gillar att hoppa.
Han var lat så han gör inte mer än han behöver men på slutet blev han pigg. Då hade han
insett att han kommer inte undan. Han var väldigt fin och vi ska ta hem honom på torsdag om det funkar
för ägarna då. Min syrras ponny tar vi hem på tisdag eller onsdag. Nu får ni bilder,
filmen kommer i ett annat inlägg. Mobba inte hur jag ser ut, hjälmen sitter konstigt, jag vet ;)
Vill ni veta vad ponnyn heter då?

Kardel Aspencade


















Kommentarer
Postat av: Sophie

Sööt han är ;)

2012-08-13 @ 10:55:42
URL: http://gnistaiogat.blogg.se/
Postat av: Sophie

Sööt han är ;)

2012-08-13 @ 10:56:10
URL: http://gnistaiogat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0