Omen hallå

Hade skrivit värsta långa inlägget och när jag publicerade det så loggades jag ut! :@
Ni får en kortare sammanfattning.

Jag har inte bloggat för i onsdags var jag så trött att jag somnade när jag kom hem, på torsdagen
red vi vilse så vi kom hem väldigt sent så jag fick inte ha datorn..

För en stund sen så jag något springa över golvet och jag kollade vad det va. En jättespindel!
Jag försökte fösa ut den med papper men den gömde sig under min säng. När jag kom till mitt rum igen var den på väggen vi fönstret. Jag föste ner den i en gammal kaffeburk och kastade ut den. Usch, äckliga spindel.


Lyckades plåta den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0