Morgenzon's Valentine



Ja det är namnet på min systers ponny. Han är en svensk ridponny, släkt med min ponny.
Han är född 1993 dvs 19 år gammal. Han är mörkbrun, 139 hög. Han är tävlad MsvB hoppning
LA dressyr. Han är lite småtjurig i stallet och gillar inte när man går in i boxen och hagen om man inte
ska hämta honom. I ridning är han hur trevlig som helst, stark men snäll. På fredag ska Emelie
prova att hoppa med honom. Då rider jag lite lätt på Aspen så han får sträcka på benen, om han har kommit..

Det jobbiga med att hämta Valle var att vi fick åka 4 timmar upp och 4 timmar ner.
8 timmar sammanlagt, jobbigt hehe ;). Han går själv nu men ska släppas ihop med de andra imorgon.
Tyvärr hittar vi inte min kamera så jag har fotat och filmat med mobilen.

Morgenzon's Valentine
f. 1993
e. Kooihuster Teake u. Immentrack Fergy Bronze ue. Colbech Inkerman
Fodervärd: Emelie Danielsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0