Max

Jag tänkte skriva inlägg om hästarna som har ridit lite extra genom åren.
Vi börjar med Max.

Max var en shettis herre på över 20 årsom var fuxskäck, jag vet inte exakt när han var född och sådant,
han var världens snällaste i all hantering och när man red var han pigg och glad. Hoppning och gymnkhana
var det roligaste, jag provade att hoppa av och på i galopp på honom :). Max var proffs på att bocka
och flög av gjorde vi ofta, men snart lärde jag mig och klarade att sitta kvar, det är nog tack vare honom
jag har så bra balans. Men Max fick fång blev aldrig bättre så förra året galopperade han till Trapplanda.


Max ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0