Inköp

Nu när jag ska ha häst igen så måste jag ju köpa in lite saker.
Vi har köpt en fodertunna, 4 hinkar med lock (syrrans) och en foderskopa
men vi har saker kvar som ska köpas.

x Fodertunna
x 4 hinkar (mina)
x 4 lock (mina)
x Foderskopa
x 4 höpåsar (mina)
x 4 höpåsar (syrrans)
x 2 vattenhinkar (om det inte redan finns)
x 2 himalaya saltsten
x Hästmat, men det köper vi efter vad hästägarna säger,
men vi har funderat ut vad vi skulle kunna ge.
















Detta är sakerna jag ska ha, eller vi delar på fodertunna och foderskopan men det andra är mitt :).
Ett inlägg om foder kommer senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0