Höstens första hoppträning

Nu är höstens första hoppträning avklarad! Jag är hel nöjd.
Även att det inte blev så avancerat så har han ju inte hoppat på jätte länge 
och inte jag heller för den delen. Så Grålle var jätte svett efter bara framridingen!
Han var helt okej angående bjudningen osv. Men han har väldigt svårt att korta upp sig
i galoppen. 
 
Jag tycker också att våran hopptränare' Sofia är jätte duktig! Hon komenterar hela hela tiden
så att man verkligen får jobba ordentligt hela tiden, ingen chans att slappna av! Vilket jag tycker 
är toppen! Hon nämnde saker som Frida (min gammla hopptränare) inte nämnt innan och kollade
på lite andra saker också! Tummen upp till Sofia! :)
 
 
Imon morgon om jag hinner kommer det en liten film när jag hoppar.
 
Älskligen! <3
 
/Elin

Kommentarer
Postat av: SANDIS - tro på dig själv.

hejhej fin blogg! :D

Svar: Hej! tack, din med! :D
Aleksandra Danielsson

2012-08-30 @ 07:18:46
URL: http://saaandis.blogg.se
Postat av: SANDIS - tro på dig själv.

sv: tack så mycket du! :D

2012-08-30 @ 08:03:28
URL: http://saaandis.blogg.se
Postat av: Sandra-KÄMPADE MOT ANROEXIA SEN 10 ÅRSÅLDERN:D

Hej har frågestund ett inlägg under mitt senaste inlägg. Förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer men skulle vara kul om du ställde en fråga<3 Kram!

Btw vad fin bild!

Svar: SV: Hej va kul! Jo det är helt okej :)Tack! :D kram <3
Aleksandra Danielsson

2012-08-30 @ 19:16:40
URL: http://sandrahaddad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0