Hoppträning

Den gick inte så bra, början gick toppen men inte slutet.

Vi red fram och så, han var pigg och det var bra. Sedan red vi över bommar, flöt ut lite men inte farligt.
Vi skulle börja hoppa på volt, och jag bara - oh nej. När jag hoppade på volt hemma gick det inte
så bra. Men det gick super bra först och sedan bytte vi varv och fick några fina språng. Men plötsligt var
det stopp. Han vägra, och sedan låste det sig och det blev vägring efter vägring. Inte kul. Hoppade en mini
bana men kryss på slutet så jag kommer över..

Så nu vet ni hur det gick, hoppas det går bättre nästa gång. Ni får vänta på filmen, och jag hoppas Elin
inte tar med en massa vägringar, inte kul att titta på eller hur ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0