Fullt upp!

Efter en annan lååång dag i stallet är jag hemma! Har ridit Odilia, Netty och Grålle.
Det har varit typ minst 30 grader i solen och det har inte varit många moln på himlen
idag kan jag ju säga. Svett och ännu mer svett! Haha!
Efter jag ridit på ridskolan åkte jag med Emelie och Aleksandra till Valle och hjälpe henne
när hon skulle hoppa.
När Emelie hade hoppat åkte jag tillbaka till stallet och kollade på arabisktfullblods-uppvisning.
Bilder från dagen kommer imorgon :)
Mellamåls time med stalltjejerna!

Kommentarer
Postat av: stina

grattis ni har vunnit blogg tävlingen!<3 kika in på bloggen och läs !..:)

2012-08-17 @ 23:18:00
URL: http://kjellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0