Foderponny

Måste skriva av mig och då kan jag ju skriva det här :D
Jo, alla vet ju att jag red en d-ponny valack vid namn Ment to Be.
Jag rider honom tyvärr inte längre på grund av lite missförstånd.
Jättetråkigt då han ändrats mycket, från en rädd okänslig häst. Inga muskler,
ingen kondis, tyckte inte hoppning var kul alls.

Blev superfin sen, känsligheten kom och gick, muskler och kondis hade han! Hans hoppglädje
var fantastisk, han drog som en galning på alla hinder ! :D Det var det bästa som fanns.

Nog om honom.. Ja jag behöver en häst. Pappas optiker födde tydligen upp ponnyer
och hade en ponny hon kunde låna ut. En 5-årig c-ponny valack, med prestationsstam.
Vi skulle provridit den 14e men han hade gått igenom ett staket och var inte riktigt
bra i bakbenen. Men jag ska provrida honom snart.

Jag tänker inte berätta mer förrens det är bestämt.
Håll ut gott folk!


Ni får nöja er med denna sålänge ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0