En fet och ful diss!

Får ganska ofta meil där olika hemsidor länkar om sina nya erbjudande på t.ex.
täcken eller ny vinter kollektion.
Igår fick jag ett meil från Sneak peak uhip? Om deras nya vinter kollektion..
 
Har aldrig sett deras hemsida innan och aldrig vetat om deras exictens men så kollade jag
in såg en snygg jacka en snygg väst och skrollrade ner till domma! 
Personligen tycker jag dem var jätte fula! Vem bär en fodrad kjol på vintern i stallet? 
Man kommer frysa om resten av benen och hur snygga var dem här på en skala från 1 till 10?
 





 
Uhip Arctic termo-/täckkjol för ridning, längdåkning, cykling m.m.  Super lätt och mjuk och har en matchande jacka/väst.

Men rider man med kjolen uppknäppt blåser den inte liksom upp och bakåt från benen när man travar och galopperar? Eller är det jag som är knäpp och inte fattar någonting?
 
/Elin

Kommentarer
Postat av: Emelie - Ponnyleague

HAHHAH fan va fula !
Men jag antar att man ska ha ridbyxor under eller nåt :S

2012-08-31 @ 14:47:14
URL: http://ponnyleague.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0