Dagens ridpass

Jag provade att linda idag, har ju köpt bruna lindor. Hade endast på frambenen och de var lite långa
för det blev så tjockt hehe. Inte jätte men lite för mycket. Jag hade även det bruna schabraket,
hade luvan på i slutet av ridpasset för han var så irriterad på flugorna då så han glömde mig ;).
Men jag tänkte träna så galoppfattningarna kom direkt, men det behövdes inte. Han fattade så galopp
fint så, lite trögt i bland men inte farligt. Men han var lite lat och la av om jag inte drev, lite jobbigt
haha :) Men jag har inte ridit sådana hästar på ett tag, bara typ Svea och så. Hon går ju av sig själv :D.
Men det blev ett sådant meningslöst dressyrpass där jag inte gjorde något speciellt, måste komma på
vad jag ska göra varje ridpass men nu gör det inte så mycket då detta var 3 gången jag red honom
här hemma. Men sedan!

Imorgon står hoppning på schemat! :D Blir jättekul, inte så avencerat men något/några hinder i alla fall.
Får se hur mycket vi orkar bära då, det är ju en bit att bära.

Lina filmade lite när de var där så enjoy! Notera att han drar mot utgången efter att jag brutit av, det ser
lite muppigt ut haha ;).



TACK LINA FÖR FILMEN :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0