Åstratorps Molly ♥

Förra året när jag tränade med Matzon inför NF mästerskapen (kommer ett inlägg om det),
så träffade jag en underbar unghäst som heter Molly. Hon är efter Cristalls Jolly Jumper och första
gången jag såg henne var hon 1 dygn. Nu efter några år fick jag träffa henne igen och jag blev väldigt förtjust i henne. Hon är så snäll och gosig.

Nu idag när vi hälsade på henne var det av en slump. Vi strosade runt uppe i "skogen"
och gick sedan in i en hage men den var tom. Då ville Elin gå tillbaka men jag vill bara kolla i sista hagen med.
Och då fick jag syn på henne. Hon var lika fin, lite tjockare men jag har för mig att hon ska ha föl.
Först blev hon rädd med efter ett tag tog nyfikenheten över och hon kom och luktade på mitt hår.
Gosade lite med henne innan vi gick, och då övervägde hon länge om hon skulle följa med.
Hon gick en bit innan hon stannde och kollade efter oss.







Tyvärr gjorde jag rätt roliga miner så jag fick ta bort mitt ansikte och Elin har bara paint så jag gjorde så här.


Kommentarer
Postat av: Lina ♥

Kul! :)



Hur mkt kostade designerna nu igen? ;)

2012-08-10 @ 20:57:33
URL: http://linaoshandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0