Äntligen!

Imorgon ska jag äntligen få rida igen! Det har snart gått 3 veckor sen sist.
Pga bland annat Kroatien. Men imorgon klockan 10 ska jag tillbaka till ridskolan
och rida någon av ridskole hästarna. Ingen aning om vem av dem, kanske blir
en ny häst. Men jag hoppas på Grålle! För gud va jag saknar Grållemannen!
På eftermiddagen ska jag sen hänga med Julia tillbaka till Arenal. En treåring som
håller på att utvecklas förfullt! Hade också tänkt att skriva några inlägg om alla de
hästar jag rider. Men det får ni vänta med ett par dagar.
God Natt!

Kommentarer
Postat av: kajsa-maria

hej. jag har inte läst eran blogg så mycket men den verkar bra. själv så har jag inte så många bloggläsare. jag hoppas att ni tycker att min blogg är bara!

2012-08-09 @ 12:01:46
URL: http://OlausKm.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida




  • bloglovin


    RSS 2.0